Cadac Go Grill gasbarbeque / rond

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Cadac Go Grill gasbarbeque / rond op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Kabouter plof 12-04-2012

Ondanks nieuwe brander blijft hij ploffen bij lage gasstand, ploft uit en wordt dan levensgevaarlijk vooral als je dan wilt herstarten en de piëzo onsteking wederom gebruikt, je moet altijd twee of drie keer drukken maar intussen stroomt het gas naar buiten, je kijkt dan of je
piëzoontsteking het wel doet en dan.... wham !!Leuk zo'n Go Grill het is meer een "go en gil".

kabouter plof 24-12-2011

1 seizoen gebruikt, inmiddels tweemaal terug naar fabriek in Duiven geweest. Apparaat ploft, is volgens fabriek normaal, bij tweede maal fabriek werd er nieuwe brander ingezet, en hij ploft nog steeds, bij lage stand ploft hij UIT en wordt dan levensgevaarlijk gas blijft stromen als je dan opnieuw probeert aan te steken met de piëzo dan krijg je steekvlam, is normaal zegt men!!!!! Apparaat is levensgevaarlijk.!!!!!!

Mary Plof 04-06-2012

Ook wij zijn gevallen voor het compacte formaat van de Cadac GoGrill, maar hetzelfde probleem, de ontsteking werkt slecht en de gasuitvoer ploft. Volgens de Vrijbuiter is dit normaal, volgens de leverancier, en eigenlijk moeten we dus gewoon niet zeuren. Ik zou hem niet kopen als ik dit van tevoren had geweten. Campinggaz heeft betere produkten.